Ajoneuvot | 13.10.2017

Mercedes-Benz juhlii ennätystä – maailman 9. arvokkain tuotemerkki

Tuoreessa Best Global Brands 2017 -listauksessa Mercedes-Benz kiritti ennätykseen. Tuotemerkki arvioitiin listalla korkeammalle kuin koskaan aikaisemmin.

Jaa artikkeli

Tähtimerkki nousi ainoana eurooppalaisena tuotemerkkinä kymmenen kärkeen maailman sadan arvokkaimman tuotemerkin vaativassa sarjassa.

Mercedes-Benz saavutti 9. sijan, mikä tarkoitti samalla parasta eurooppalaisen premium-automerkin saavuttamaa sijoitusta yhdysvaltalaisen konsulttiyhtiö Interbrandin julkaisemalla listalla.

Viime vuoteen verrattuna Mercedes-Benz-tuotemerkin arvo nousi kymmenen prosenttia asettuen lopulta 47,83 miljardiin dollariin.

– Mercedes-Benz on ainutlaatuinen yhdistelmä perinnettä ja nykyaikaa sekä siihen kuuluvaa brändi-identiteetin kehittämistä, laajaa tuotevalikoimaamme unohtamatta. Tämän ansiosta voimme omaksua aktiivisen roolin digitaalisen aikakauden välttämättömissä muutoksissa, Mercedes-Benzin markkinointijohtaja Dr. Jens Thiemer kuvailee.

Lähde: Mercedes-Benz

Jaa artikkeli

Keskustelu