Volkswagenilla saa perheenlisäystä – ainakin mainoksessa

Seksin ja autoilun yhdistäminen mainoksissa on tuttu juttu, mutta ehkä USA:n Volkswagenin mainos yrittää hiukan liikaa.

Ajoneuvot | Uutinen | 23.3.2017

Autoja myydään luonnollisesti mielikuvilla ja eräs voimakkaimmista on tietysti seksuaalinen haluttavuus. Kurvikkaat urheiluautot ja suorituskykyiset sportit ovat seksikkyyden luontaisia autopareja. Välillä Let’s get it on soi kuitenkin tila-autojen ja isojen katumaastureiden yhteydessä, sillä vaatiihan moisen auton täyttäminen yleensä jonkinlaista kasvatusvelvollisuutta.

Volkswagenin Yhdysvalloissa myytävä Atlas-katumaasturi on kuitenkin saanut mainoksensa hiukan pitkän ajatusketjun kautta. Mainos alkaa pariskunnasta, jolla on vuosituhannen vaihteessa maailmaa riivannut uusi Kupla, New Beetle. Ilmeisesti ajatuksena on viitata Riemukuplan amerikkalaiseen lempinimeen, The Love Bug.

Koska herttainen pariskunta, ahem, löytää toisensa lähinnä Volkswagenin penkeillä auton ollessa pysäköitynä valot päällä, täytyy heidän hiljalleen päivittää autoaan isompaan. Ensimmäisessä vaiheessa New Beetle vaihtuu Jettaan (meillä Bora), sitten Tiguaniin ja lopulta uuteen seitsämänpaikkaiseen Atlakseen.

Täytyy vain toivoa, että valot ovat päällä vain dramaattisen efektin takia, tai muussa tapauksessa pariskunnan mieltymykset asettavat taustalla soivan Dean Martinin The Birds And The Bees -kappaleen hiukan häiriintyneisiin raameihin.

Volkswagen I.D. Buzz

 

 

Mainosperheen vuoksi toivomme, että Volkswagen tuo Kleinbusin uuden mallin tuotantoon mielummin ennemmin kuin myöhemmin. Samalla perhe voisi ehkä säästää muutaman autokauppareissun hyppäämällä suoraan perhepakuun.

Volkswagen I.D. Buzz

Henkilökapasiteetin lisäksi I.D. Buzz -konseptiauton penkit saa muuten suoraksi, jos tiedätte mitä tarkoitamme.

Lähde: Volkswagen USA via Jalopnik Kuvat: Volkswagen

Keskustelu

automerkiltä: Volkswagen