25.4.2017 Ajoneuvot LMC Passion – edullinen mutta edustava matkailuauto Jaa artikkeli: Facebook Jaa facebookissa X Jaa X:ssä LinkedIn Jaa LinkedInissä Ilman puuta toteutettu korirakenne, pitkä tiiviysturva ja kattava varustelu ovat nyt saatavilla myös matkailuautojen edullisemmassa luokassa Saksalainen matkailuajoneuvovalmistaja LMC tuo kosteutta kestävän ja vakaan Long Life Technologie –korirakenteen nyt myös edullisempaan, alle 70 000 euron hintaluokkaan. Kevään uutuusmalli on nimeltään Passion, joka on valmistajansa mukaan varustelutasoltaan aito LMC. Uutuus on rakennettu Fiatin alustalle. Kokonaisuuteen kuuluu automaattinen ilmastointi, sähköisesti säädettävät ja lämmittettävät sivupeilit, korkeussäädettävät istuimet ja montitoimiratti. Ohjaamon vaalea ilme, kaihdinverhot, vakionopeudensäädin sekä takaseinän muotokappaleeseen integroitu peruutuskamera kaapelivalmiudella ovat LMC:n vakiovarusteita myös uudessa Passion-matkailuautossa. Mainos (teksti jatkuu alla)Mainos päättyy Fiatin alusta Vakiovarustukseen kuuluu niin ikään Fiatin mallistosta tuttu 130 hv –moottori, 90 litran polttoainesäiliö ja kattavat turvallisuusominaisuudet, joihin kuuluu ESP Traction+ mäkilähtöavustimella, ASR sekä kuljettajan ja apukuljettajan turvatyynyt. Rengaskoko on 16 tuumaa. Harmaavesisäiliö on eristetty ja lämmitettu Truma Compi 6 E –sähköpatruunalla. LMC:n tyyliin ilmalämmitykseen on yhdistettävissä nestekiertoinen lattialämmitys, joka tosin nostaa ajoneuvon hintaa 1 220 eurolla. Asunto-osaa valaisevat ohjaamon kattoikkuna ja Midi Heki. Hyttysverkko-ovi ja radiovalmius neljällä kaiuttimella sekä DAB-peiliantenni ovat niin ikään vakiovarusteita. Ulkoisesti LMC Passion on kuten mikä tahansa vakiomalliston puoli-integroitu matkailuauto. Valittavana on kaksi puoli-integroitua erillisvuodemallia: LMC Passion T 683 ja T 673 G. Erona on jälkimmäisen iso takatalli, johon mahtuvat täysikokoiset polkupyörätkin. Molempien mallien hinta Suomessa on 68 700 euroa. Tähän hintaan maahantuoja lupaa myös takatallin (T 673 G) kiinnityskiskot ja kuljettajan puoleisen takatallin oven. Tiiviys taattu ja turvattu LMC on kerännyt kokemusta matkailuautojen puuvapaasta LLT-korirakenteesta jo viiden mallivuoden ajalta. Vaunupuolella samaa ratkaisua on käytetty pari vuotta. Valmistaja myöntää korilleen oman näkemyksensä mukaan markkinoiden pisimmän tiiviysturvan. Tiiviys on taattu 12 vuotta tai autojen kohdalla vaihtoehtoisesti 120 000 km. Pitkä tiiviysturva on LMC:n mukaan mahdollinen huolellisen valmistuksen ja materiaalien ansiosta. LLT-korirakenteessa käytettävä erikoisliima hylkii osaltaan kosteutta, puuosat on korvattu polyuretaanilla ja eristeenä käytetään kosteutta hylkivää XPS-foam-eristettä. Ajoneuvon alapohja ja katto ovat kivenhakkaamia ja rakeitakin kestävää lasikuitua. Lähde ja kuvat: LMC Teknisiä tietoja: Ajoneuvon pituus ja leveys 725 cm, 232 cm Matkustajapaikat 4 / 3.500 kg Vuodepaikat 2/3 Vuoteiden mitat 191x80 ja 201x80 (n. 196 x 208) cm Massa ajokuntoisena n. 3.020 kg Kantavuus n. 480 kg Lue lisää Kaikki artikkelit 23.4.2024 Ajoneuvot 350 000 uutta kotia vuodessa – tätä kaikkea sopii odottaa bestseller BMW X3:n pian koittavalta uudistukselta 21.4.2024 Ajoneuvot Ford Mustang 60th Anniversary Package kunnioittaa alkuperäistä ja ainoaa muskeliautoa 19.4.2024 Ajoneuvot Suomen presidentin käyttöön ensimmäistä kertaa koskaan Audi – mutta onko 1,1 miljoonan euron A8 L Security suhteessa edes kallis? Meillä on keinoja selvittää 19.4.2024 Ajoneuvot 24 senttimetriä ja yksi kokonainen istuinrivi lisää: uuden C3 Aircrossin myötä Citroën C3:n käsite venyy ja paukkuu 18.4.2024 Esittely Koeistuttu: Mazda CX-80 – kun iso katumaasturi haluaa olla 7-paikkainen tila-auto 17.4.2024 Ajoneuvot Uudistunut Nissan Qashqai leikittelee muun muassa valoilla, väreillä ja isompien autojen herkuilla 16.4.2024 Ajoneuvot Tesla Model Y sai myös Suomessa houkuttelevan uuden version – Long Range RWD nostaa toimintamatkaa mutta laskee hintaa 15.4.2024 Ajoneuvot Melkoisen uskomaton käänne: Alfa Romeo joutuu vaihtamaan alle viikon vanhan uutuutensa nimen, koska se on tulkittu lain vastaiseksi – tervetuloa siis uusi Alfa Romeo Junior 14.4.2024 Ajoneuvot Mercedes-EQ EQS päivittyi – keulassa on nyt enemmän S-sarjaa Jaa artikkeli: Facebook Jaa facebookissa X Jaa X:ssä LinkedIn Jaa LinkedInissä Luetuimmat Vuorokausi Viikko Kuukausi 22.4.2024 Käytetyt erikoisuudet Käytetyt erikoisuudet: Simca Chambord V8 - ”kaunis mutta voimaton” 22.4.2024 Moottoripyörät Tiesitkö, että amerikkalaiset Indian-moottoripyörät suunnitellaan Ruotsissa? 23.4.2024 Käyttötesti käytetyllä Käyttötesti käytetyllä: Mercedes-Benz S124 tyylikkäämmäksi tummennuskalvojen poistolla 22.4.2024 Koeajo Koeajo: Audi A3 – lisää premiumia olkaa hyvä! 21.4.2024 Lentokoneet Ilmailu: Kaksi vakavaa vaaratilannetta tammikuussa 17.4.2024 Nimi muutettu Nimi muutettu: tältä olisi näyttänyt ainutlaatuinen Porschen versio Lada 2103:sta, jota VAZ ei lopulta hyväksynyt 16.4.2024 Käyttötesti käytetyllä Käyttötesti käytetyllä: ”onko teillä edes oikeita työkaluja autoonne?” 16.4.2024 Koeajo Koeajo: Škoda Superb Combi – kuin hengähdystauko kaiken nykymaailman hektisyyden keskellä 22.4.2024 Käytetyt erikoisuudet Käytetyt erikoisuudet: Simca Chambord V8 - ”kaunis mutta voimaton” 17.4.2024 Ajoneuvot Uudistunut Nissan Qashqai leikittelee muun muassa valoilla, väreillä ja isompien autojen herkuilla 24.3.2024 Ajoneuvot Et ollutkaan ainoa, joka ei ymmärtänyt Audin numeropohjaista mallimerkintäpolitiikkaa - siksi se siirtyy historiaan 1.4.2024 Nimi muutettu Nimi muutettu: Toyota Yariksen avolavaversio ei ole ollenkaan hassumpi 14.4.2024 Koeajo Maistiainen: Dacia Duster on nyt kokonaan uusi ja osoittaa tietä koko merkille 17.4.2024 Nimi muutettu Nimi muutettu: tältä olisi näyttänyt ainutlaatuinen Porschen versio Lada 2103:sta, jota VAZ ei lopulta hyväksynyt 9.4.2024 Autoilu Auton kilometrimittaria rukattu – mistä huijaus paljastuu?